Loon

Als werkgever en als DGA (directeur grootaandeelhouder) wordt u belast met het uitbetalen van loon, dit is afhankelijk in welke branche u zit. 

Het loon is meestal een grote kostenpost, daarom is het belangrijk dat het salarisproces goed verloopt.

Wij kunnen u helpen om een salarisstrook aan te leveren, nadat wij van u de mutaties hebben ontvangen op de manier die het beste bij u past.

U ontvangt binnen 24 uur de volledig verwerkte salarisadministratie retour, zodat u kunt overgaan met het betalen van uw personeel.

Salariswerkzaamheden

Voor € 10,- per loonstrook verrichten wij de onderstaande salariswerkzaamheden

  • Salarisstrook
  • Journaalpost
  • Betaaloverzicht
  • Aangifte loonheffing
  • Aangifte pensioenfonds
  • Jaaropgaaf

Ondersteunende loonwerkzaamheden 

  • Aanmaak nieuw dienstverband
  • Aanvraag en/of afmelden loonheffingennummer Belastingdienst
  • Aanmelden en/of afmelden werkgever bij pensioenfonds
  • Opstellen van een standaard arbeidsovereenkomst
  • Ziekmelding en/of Herstelmelding
  • Indienen periodieke loon opgave
  • Werkgeversverklaring
  • Medewerker aanmelden en/of afmelden bij de arbodienst
  • Medewerker aanmelden en/of afmelden bij de verzuimverzekering
  • Medewerker aanmelden en/of afmelden bij het pensioenfonds
  • Medewerker aanmelden en/of afmelden bij de bedrijfstak eigen regeling

Overige loonwerkzaamheden

  • Kostenoverzichten
  • loonkostenoverzichten
  • Proformaberekeningen
  • Berekening en controle Werkkostenregeling (WKR)
  • Arbodienst: verzorgen jaaropgaven en/of jaaroverzichten en beoordelen premienotaʼs
  • Verzuimverzekering: verzorgen jaaropgaven en/of jaaroverzichten en beoordelen premienotaʼs
  • Pensioenfonds: verzorgen jaaropgaven en/of jaaroverzichten en beoordelen premienotaʼs

Verder kunnen wij u helpen met advies over het personeelsbeleid bijvoorbeeld:

  • Werving en Selectie
  • Personeelsgesprekken
  • Arbeidsrecht 
  • Belastingdienst 

Payroll

Wilt u uw loonadministratie uitbesteden, zodat u geen omkijken heeft om uw werknemers uit te betalen?

TMB aministratie en personeel kan uw personeel op de payroll zetten via een opdrachtsovereenkomst.

U kunt de algemene voorwaarden downloaden .

Algemene Voorwaarden Payroll
PDF – 257,1 KB 181 downloads

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd? 

Klik op contact voor een vrijblijvend gesprek of voor een vrijblijvende offerte

Wij informeren u graag naar de mogelijkheden.

Adres gegevens

Openingstijden

TMB administratie 

Verlengde Poolseweg 16

4818 CL Breda

+31 6 22164729

info@tmb-administratie.nl

 

Maandag t/m Vrijdag 8.30 uur - 17.00 uur

Zaterdag en Zondag gesloten