Interim

Bent u op zoek naar tijdelijke vervanging van uw personeel i.v.m. ziekte, afwezigheid of om achterstanden weg te werken?

TMB administratie kan u helpen met het inzetten van de volgende zelfstandige interim professionals:

  • Financieel administratief medewerkers
  • Salarisadministrateurs
  • Assistent-accountants
  • Accountants
  • Controllers

 

Onze professionals kunnen u assisteren met het realiseren van een overzichtelijke en een sluitende boekhouding.

Ze kunnen u ook assisteren bij het inrichten van een nieuw financieel systeem of om processen beter te laten verlopen. 

    TMB administratie kan de professionals tijdelijk of structureel voor u beschikbaar stellen, hiervoor hanteren wij een opdrachtsovereenkomst.

    U kunt de algemene voorwaarden downloaden.

     

    Algemene Voorwaarden Detachering
    PDF – 170,0 KB 97 downloads

    Geïnteresseerd?

    Bent u geïnteresseerd? 

    Klik op contact voor een vrijblijvend gesprek of voor een vrijblijvende offerte!

    Adres gegevens 

    Openingstijden

    TMB administratie 

    Verlengde Poolseweg 16

    4818 CL Breda

    +31 6 22164729

    info@tmb-administratie.nl

     

    Maandag t/m Vrijdag 8.30 uur - 17.00 uur

    Zaterdag en Zondag gesloten